رئیس کمیته بین المللی المپیک در مورد تعیین تاریخ جدید المپیک توکیو توضیحاتی را به کشورها ارائه کرد.

توماس باخ

به گزارش همشهری آنلاین  و به نقل از کمیته ملی المپیک، پس از تعیین تاریخ جدید بازی‌های المپیک، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نامه‌ای به کمیته ملی المپیک کشورها ارسال کرد. باخ در این نامه توضیحاتی را در مورد تعیین تاریخ بازی‌های المپیک توکیو ارائه کرد.

متن نامه باخ به شرح زیر است:

روسای محترم کمیته‌های ملی المپیک

دوستان و همکاران عزیز،

بعد از تماس تلفنی  با آقای موری یوشیرو، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک، به اطلاع می‌رساند که تاریخ برگزاری بازی‌های المپیک توکیو 2020  از 23جولای تا 8 آگوست 2021 تعیین گردید.

این تصمیم پس از درخواست‌های متعدد و بعد از کنفرانس روز پنچ شنبه گرفته شد که از ما خواسته بودید تا در اسرع وقت نسبت به تعیین زمان جدید بازی‌ها اقدام نماییم. امیدوارم از اینکه ما بدون مشورت مستقیم با شما و تحت فشار زیاد شرایط حاکم، اینچنین تصمیمی گرفتیم ناراحت نشده باشید.

از همین جا از تمامی فدراسیون‌های بین المللی، کمیته‌ها و شوراهای المپیک قاره‌ای و همچنین کمیته برگزاری بازی‌ها بخاطر حمایت بسیارشان تشکر می‌نمایم.

پس از این اعلام، من اطمینان دارم که با تلاش و همکاری شما می‌توانیم براین چالش بی سابقه غلبه نماییم. اکنون بشریت در تونل تاریکی گرفتار شده که مشعل بازی‌های المپیک می‌تواند روشنایی انتهای این تونل باشد.

اعلام تاریخ پیشنهادی المپیک توکیو در سال ۲۰۲۱

کد خبر 496664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha