توقف در حاشیه ۲۶۰ بوستان شمال شرق تهران از امروز تا ۱۵ فروردین ممنوع است.

بوستان

 همشهری آنلاین-پریسا نوری: این اقدام پلیس راهور با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و در راستای پویش «روز طبیعت در خانه می مانیم» با شهرداری منطقه در شمال شرق تهران اجرا می شود. رئیس پلیس راهور منطقه ۴ دراین باره به خبرنگار همشهری محله گفت: «برای ممانعت از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضاهای سبز منطقه، از ۱۲ تا ۱۵ فروردین، توقف خودروها در حاشیه ۲۶۰ بوستان منطقه ۴ ممنوع است و گشت‌های پلیس و ماموران راهور در ورودی و حاشیه بوستان‌ها خودروهای متخلف را جریمه می کنند. »

سرهنگ «بردیا دریکوند» افزود: «جریمه ۳۰ و ۷۰ هزار تومانی در انتظار رانندگانی است که در این روزها بدون توجه به تذکر پلیس، خودرویشان را در حاشیه بوستان‌ها ها پارک کنند و در صورت اصرار به انجام تخلف خودرویشان به پارکینگ منتقل می‌شود. »

با توجه به ضرورت منع تجمع در شهروندان در بوستان‌ها، شهرداری منطقه هم با اجرای پویش «روز طبیعت در خانه می مانیم» نصب بنر و ارسال پیامک به شهروندان و همچنین با تعطیلی بوستان‌های جنگلی لویزان و تلو که در ورودی دارند و گذاشتن نیوجرسی در بوستان‌های فرامنطقه‌ای مانند بوستان پلیس از شهروندان دعوت می‌کند به این پویش بپیوندند.

کد خبر 496606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha