نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: دو خبر خوش را به مردم نوید می‌دهم؛ یکی افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان و دیگری افزایش تولید محصولات کشاورزی است.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، بخش‌هایی از گفت‌وگوی نوروزی باشگاه خبرنگاران جوان با علی محمد شاعری عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس را در زیر می‌خوانید:

* حقوق نمایندگی من ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که به صورت ماهانه به ما پرداخت می‌شود.

* در واقع نماینده‌ها دو نوع دریافتی دارند ؛ حقوق نمایندگی با هزینه نمایندگی دو مبلغ متفاوت است که به صورت رسمی پرداخت و هزینه می‌شود.

* هزینه‌های نمایندگی به دفاتر نمایندگان مجلس در شهرستان‌هایی که نماینده آنجا هستند، مربوط می‌شود. به عنوان مثال بنده در این ۴ سال، ۵ دفتر داشتم. یک دفتر در تهران و ۴  دفتر هم در حوزه انتخابیه‌ام داشتم. هزینه نمایندگی هزینه‌های تردد، نیروهای همراه مانند راننده و خودرو است. نماینده‌ها هزینه‌های نمایندگی خود را از دولت نمی‌گیرند. تمام هزینه‌های نمایندگی نمایندگان باید از طریق مجلس تعیین و پرداخت شود.

* دو خبر خوش را به مردم  نوید می‌دهم؛ یکی افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان و دیگری افزایش تولید محصولات کشاورزی است.

کد خبر 496538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 0
    یعنی چه از دولت نمی گیرند . یعنی مجلس دستگاه چاپ اسکناس داره و پول چاپ می کنه و به شما میده . همه نماینده ها یک دفتر دارند شما پنج تا . ای خدا ......