پس از این‌که اعلام شد مشاور و همسر یکی از مشاوران «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بیماری کروناویروس مبتلا شده، ترس و نگرانی بر دفتر نتانیاهو سایه انداخته است.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پس از این‌که اعلام شد همسر یکی از مشاوران «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بیماری کروناویروس مبتلا شده، ترس و نگرانی بر دفتر نتانیاهو سایه انداخته است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، این مشاور روز پنجشنبه گذشته با نتانیاهو بود و در نشست‌هایی با حضور شماری از وزیران و اعضای کنست (پارلمان) حضور داشت.

طبق این گزارش، این مشاور نتانیاهو نیز مورد آزمایش ابتلا به کرونا قرار گرفته ولی نتیجه آن هنوز اعلام نشده است.

دفتر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در واکنش به این خبر، اعلام کرده که نتانیاهو با کسی تماس فیزیکی نداشته و توصیه‌های مربوط را رعایت کرده است.

  • مشاور نتانیاهو به کروناویروس مبتلا شد

ایسنا نیز به نقل از القدس العربی نوشت: رسانه‌های عبری زبان از جمله شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتیجه آزمایش ابتلای ربکا لبالوچ، مشاور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کرونا ویروس مثبت بوده است.

سایت روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز گزارش داد که مشاور نتانیاهو با وی و برخی از کارمندان دفترش و وزرای دیگر در هفته گذشته دیدار داشته است.

 وزارت بهداشت اسرائیل از افزایش آمار مبتلایان به کروناویروس به ۴۲۴۷ تن خبر داد.

کد خبر 496436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    1 0
    خدا آخر عاقبت همه مردم دنیارو ختم به خیرکنه