دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
۰ نفر

این کاری است که خیابانی معمولا بدون سناریو هم انجامش می‌دهد و گاهی آنقدر روی یک سوژه کلید می‌کند که اعضاب و روان مخاطب به هم می‌ریزد

جواد خیابانی

به گزارش همشهری آنلاین، جواد خیابانی آدم خوب و خوش‌قلبی است، اما راستش بعد از تماشای تازه‌ترین قسمت سریال پایتخت به این نتیجه رسیدیم که جای او و حماسه‌سرایی‌هایش، دقیقا همین جا یعنی در یک سریال تلویزیونی است، نه مسابقات واقعی فوتبال!

بخشی از قسمت اخیر پایتخت مربوط به دروازه‌بانی کاراکتر بهتاش فریبا درون دروازه نساجی و در دیدار با پرسپولیس بود. این مسابقه در عالم واقع یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد، اما در سریال پایخت فریبا به جای علیرضا حقیقی درون دروازه قرار گرفت و با مهار همه توپ‌ها (حتی گل وحید امیری!) کمک کرد که بازی صفر- صفر مساوی شود.

گزارشگر آن بازی جواد خیابانی بود که چند جمله اضافه هم به عنوان دیالوگ سریال در ستایش از مهارت فریبا به زبان آورد. دیالوگ‌های خیابانی در مورد فریبا از لحظه شروع بازی آغاز شد و تا پایان ادامه یافت. البته این کاری است که خیابانی معمولا بدون سناریو هم انجامش می‌دهد و گاهی آنقدر روی یک سوژه کلید می‌کند که اعضاب و روان مخاطب به هم می‌ریزد! در مجموع ضمن آرزوی سلامتی برای آقا جواد عزیز، تصور می‌کنیم برای همه ما بهتر باشد که او در «پایتخت» بماند؛ جایی که برازنده حماسه‌سرایی‌های همیشگی این گزارشگر قدیمی است و اعصاب مخاطب را هم خراب نمی‌کند! البته امیدواریم آقا جواد از این شوخی نوروزی دلگیر نشده باشد.

کد خبر 496431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    12 3
    نویسنده محترم این بخش لطفا توجه داشته باشین که بازی پخش شده در سریال بصورت نمادین بوده و نیازی به اعلام نتایج یک تیم در سریال بعد از چندین ماه نیست شاید روز فیلمبرداری یک تیم دیگه بازی داشت و کاراکتر سریال در مقابل اون تیم نقش آفرینی میکرد پس لطفا زیاد به تیم پرسولیس اهمیت ندین تو این بازی . وحید امیری و امثالهم جایی در سریالهای خانوادگی ندارن که بخوان گلهای بازیشونو پخش کنن . آقای خیابانی هم از بهترین های گزارشگری در کشور هستن امیدوارم کسانی هم که اعصاب شنیدن صدای جوادخان و ندارن برن یه برنامه دیگه ببینن.نویسنده محترم لطفا باندبازی و جناه بندی رو تموم کنین .
  • نرگس IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    17 2
    خیابانی یکی از بهترین گزارشگران کشور است البته به امید شفای ای نویسنده مغرض
  • شهاب حسام ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    17 1
    نویسنده محترم ،نچندان سرشناس لطفا برای اندکی توجه به نوشتهایتان برخلاف نظر مردم حرکت نکنید و این بزرگترن خیانت یک نویسنده است که در کار خودش با افکار مردم بازی کنه نظر شخصی خودشو تحمیل مردم متاسفانه به تازگی شاهد کنترل نشدن خیلی مطالب از طرف سردبیر هستیم که با حس خوب مردم و خاطراتشون وارد بازی میشه
  • پریسا ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    4 1
    ما با گزارشای خیابانی مشکل نداریم با نقدهای مغرضانه شما مشکل داریم
  • سلیمی IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    1 0
    این نظر شماست اقای نویسنده ک البته برا ما اصلا مهم نیست.. جناب خیابانی یه مجری توانمند و غیرتی و به تمام معناست.. ما مشکلی نداریم با گزارشهاش و لذت میبریم.
  • یه فرد فوتبالی IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    1 0
    نویسنده شعورش نمیرسه که خیابانی و فوتبال بخشی از سریال اند که مردم بیشتر از سریال لذت ببرند
  • بانو IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    این گیر دادن راه وبیراه شما به این سریاله که بیشترازهرچیزی اعصاب و روان مردم رو بهم میریزه نه صدای دلنشین آقای خیابانی