جواد خیابانی اعتراف کرد برخی هنرمندان و ورزشکاران برای شرکت کردن در برنامه‌های آگاهی‌بخش تلویزیون درباره کرونا ۳۰ میلیون تومان پول درخواست کرده‌اند.

جواد خیابانی و علیرضا حیدری

به گزارش همشهری آنلاین، خیابانی که چند روز است اجرای برنامه پویش #به_توان_ما را در شبکه سه با موضوع بحران کرونا بر عهده گرفته، با دل پردرد درباره درخواست‌های نامعقول برخی چهره‌های مشهور برای حضور در این برنامه افشاگری کرد.

او در برنامه‌ای که مهمانش علیرضا حیدری، کشتی‌گیر پیشکسوت و کارآفرین امروز بود رو به دوربین گفت: ما تماس می‌گیریم با برخی ورزشکاران و هنرمندان و کسانی که به لطف همین مردم معروف و مشهور شده‌اند، بیایند در برنامه با مردم درباره کرونا حرف بزنند. رقم‌هایی می‌گویند که عجیب و غریب است.

خیابانی ادامه داد: یکی‌شان می‌گفت من نرخم ۳۰ میلیون است و نرخم را نشکنید. ما از این پول‌ها نداریم بدهیم. بروید در برنامه‌هایی که ۳۰ میلیون به شما می‌دهند. نوش جان‌تان.

این شاید نخستین بار باشد که روی آنتن زنده تلویزیون درباره پول گرفتن سلبریتی‌ها برای حضور در برنامه‌ها افشاگری می‌شود. پیش‌تر گزارش‌های رسانه‌ها درباره این رسوایی با واکنش‌های سرد مدیران ارشد تلویزیون روبه‌رو شده بود.

کد خبر 492365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شکور فرمودی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    بنظر بنده تمام اینها را به مردم معرفی فرمایید