مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات اعلام کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پارک جنگلی لتیان از امروز (یکشنبه) تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیل خواهد بود.

پارک جنگلی لتیان

به گزارش همشهری آنلاین حسن شکری صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و موافقت فرمانداری شمیرانات و دستور مدیرکل منابع طبیعی استان تمامی مبادی ورودی و خروجی پارک جنگلی لتیان به منظور جلوگیری از ورود گردشگر به محوطه پارک در ایام تعطیلات مسدود خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مجموعه تفریحی لتیان که از شمال به سد لتیان و از جنوب به بزرگراه شهید بابایی می رسد، حدود هزار هکتار وسعت دارد و مجموعه ای بکر و دست نخورده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ایام تعطیلات و بیماری کرونا گشت یگان تعطیل نشده تصریح کرد: دو اکیپ گشت، ویژه نوروز از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین جاری تشکیل شده است و در برخی مواقع با اکیپ جهاد کشاورزی گشت مشترک می شود.

این مقام مسئول افزود: نیروهای یگان حفاظت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود و اتراق مردم در عرصه های منابع طبیعی نیز جلوگیری می کنند.

شکری خاطرنشان کرد: سامانه ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص تصرفات اراضی ملی نیز فعال است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر، دارای ۱۴۰ هزار هکتار اراضی ملی در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده است، بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کد خبر 496272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha