نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: د: افرادی که برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا و انتخاب شدند، همگی با یک گفتمان مشخص آمدند. وقتی سخنرانی این افراد در جای‌جای کشور را نگاه کنید می‌بینید که صحبت‌های انتخاباتی آنها بخشی از یک پازل است.

علی ساری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا پلاس، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: در کنار همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، نماینده‌ای که هنوز وارد مجلس نشده شخص رئیس‌جمهور را مورد خطاب قرار می‌دهد و تنش ایجاد می‌کند. بنابراین مشخص است برنامه آنان برای مجلس یازدهم چیست. برای اینکه بتوان مجلس و کشور را در آینده کنترل کرد، از همین حالا باید گفت که در این شرایط کشور، زمان تسویه حساب سیاسی نیست.

علی ساری، نماینده مردم اهواز درباره مجلس یازدهم به ایرناپلاس می‌گوید: افرادی که برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا و انتخاب شدند، همگی با یک گفتمان مشخص آمدند. وقتی سخنرانی این افراد در جای‌جای کشور را نگاه کنید می‌بینید که صحبت‌های انتخاباتی آنها بخشی از یک پازل است.

ساری همچنین معتقد است: این افراد ایده‌ها و طرح‌هایی را برای کشور مطرح می‌کنند اما باید گفت که بدون حل مسائل سیاست خارجی، ما از حل مشکلات داخلی ناتوان هستیم.

این نماینده مجلس اضافه می‌کند: در دنیای امروز همه کشورها به روابط بین‌المللی احتیاج دارند. بنابراین نمی‌توان بخش‌های مربوط به سیاست خارجی و تحریم‌ها را با یک بام و دوهوا، حل کرد. الان تحریم‌ها بسیاری از امور داخل کشور را تحت تاثیر قرار داده است. درحال حاضر اکثر افرادی که نیاز به داروهای ویژه بیماری‌های خاص دارند، زندگی‌شان نابود شده است.

او همچنین تصریح می‌کند: درحال حاضر نمایندگان مجلس یازدهم با این طرز تفکر آمدند که می‌توانند یک سری از مشکلات را بدون حل مسائل سیاست خارجی حل کنند. درواقع کسانی که اشراف دارند و بر روی این افراد تأثیر دارند باید کاری بکنند تا در سال‌های پایانی دولت دوازدهم، تنش ایجاد نشود.

نماینده مردم اهواز معتقد است: در کنار همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، نماینده‌ای که هنوز وارد مجلس نشده شخص رئیس‌جمهور را مورد خطاب قرار می‌دهد و تنش ایجاد می‌کند. بنابراین مشخص است که برنامه آنان برای مجلس یازدهم چیست. برای اینکه بتوان مجلس و کشور را در آینده کنترل کرد، از همین حالا باید گفت که شرایط کشور، زمان تسویه حساب سیاسی نیست.

ساری با بیان اینکه دوره خوبی برای تسویه حساب سیاسی نیست، اضافه می‌کند: یکدستی و یکپارچگی مجلس هم می‌تواند آسیب‌زا باشد و هم می‌تواند فرصت باشد. در بعضی از موارد، وقتی یکپارچگی وجود داشته باشد، خطای نمایندگان نشان داده نمی‌شود. چراکه همه از یک شیوه به آن موضوع نگاه می‌کنند. درصورتی که وجود اختلاف نظر در مجلس نمایندگان به تعدیل فضای سیاسی کشور کمک می‌کرد.

کد خبر 496137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha