مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در ابتدای سال جاری با توجه به شعار جهش تولید، ۹ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شد.

شهرک صنعتی قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین شنبه ۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در سال گذشته که به شعار رونق تولید مزین بود ۱۰۷ سرمایه گذار داخلی و خارجی در ۲۴۱ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شدند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷ یک و نیم برابر رشد داشت.

خانپور گفت: این طرح‌ها با ۱۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری هم اکنون در مرحله ساخت و ساز بوده و در صورت راه‌اندازی زمینه اشتغال چهار هزار و ۵۰ نفر را فراهم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در سال جاری با توجه به نامگذاری سال به جهش تولید باید تمام تلاش و توان خود را برای جذب سرمایه‌گذاران جدید و برنامه ریزی و مهیا کردن زیرساخت‌ها در این زمینه به کار بگیریم و گام‌های عملیاتی و جدی را در راستای تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی برداریم.

خانپور افزود: در سال جاری ارائه مشوق‌های جدید، آماده‌سازی زیرساخت‌ها، راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی بهره بردار و طرح‌های صنعتی راکد از جمله اولویت‌های این شرکت است که در راستای شعار سال و تحقق جهش تولید اجرایی خواهند شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص راه‌اندازی واحدهای تولید اقلام بهداشتی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی تلاش مدیران ارشد استان شناسایی، برنامهریزی و توسعه فعالیت واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی، بهداشتی، شوینده‌ها، ماسک و دستکش بود و با بازدید از کلیه این واحدها مشکلات و موانع احصا شد و ظرفیت واحدها بالا رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون این واحدهای تولیدی با ظرفیت چند برابری در حال تولید بوده و به صورت دو و سه شیفت مشغول به کار هستند و از لحاظ تامین این ملزومات بهداشتی و پزشکی برای مهار این ویروس مشکلی در استان نداریم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

کد خبر 495953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha