مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

طرح توسعه ۵۰۰ هکتاری شهرک‌های صنعتی تقاضا محور با هدف تحقق شعار امسال و رونق سرمایه‌گذاری در استان قزوین اجرایی می‌شود.

شهرک‌ صنعتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا خانپور، رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: رشد بیش از یک ونیم برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی در سال ۹۸ نسبت به سال۹۷، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان صنعتی قزوین است که امسال تداوم این رویه و تقویت آن را در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال بی‌سابقه سرمایه‌ گذاران از شهرک‌های صنعتی تقاضا محور قزوین،  در سال جاری  ۵۰۰ هکتار به شهرک های صنعتی کاسپین یک و کاسیین۲ (آبیک)، آراسنج و خرمدشت افزوده می شود و با آماده سازی و اجرای طرح‌های زیربنایی آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به آمار واگذاری اراضی در سال گذشته به سرمایه‌گذاران، یادآور شد: پارسال با ۱۰۳ متقاضی سرمایه‌گذار به میزان ۲۴۱ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  قرارداد منعقد شد که میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌های صنعتی ۱۶ هزار میلیارد ریال  خواهد بود و با راه‌اندازی این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال چهار هزار و ۴۰ نفر فراهم خواهد شد.

خانپور همچنین توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های زیربنایی در شهر ک‌ها و نواحی صنعتی را از اولویت‌های دیگر امسال شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین عنوان کرد و افزود: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه اجرایی می‌شود.

وی گفت: در سال جهش تولید توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساخت‌ها، جذب حداکثری سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال از اولویت‌های کاری مهم ماست.  

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

کد خبر 502376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha