جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ارسال پیامک کاهش تردد به مالکان خودروها خبر داد.

پیامک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد فرجود گفت: شهرداری تهران امکانی در اختیار دارد که با ارسال پیامک به شهروندان آنان را از تخلف‌ها و ورود به محدوده طرح ترافیک مطلع می‌کند. با استفاده از همین امکان، از روز گذشته در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای هر خوردویی که عبور می‌کند، پیامکی حاوی توصیه به کاهش تردد در شهر و پرهیز از ترددهای غیرضروری ارسال می‌شود.

ادامه داد: این اقدام برای از بین رفتن رنجیره ویروس کرونا از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

به گفته فرجود، در این پیامک که حاوی شماره پلاک خودرو و محل عبور است، آمده است: «خواهشمند است به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری نمایید. 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور دیروز درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.

کد خبر 495799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha