رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در پیامی ویدئویی به ورزشکاران گفت: می‌خواهیم بهترین شرایط را برای شرکت‌کنندگان در المپیک فراهم کنیم.

توماس باخ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به دنبال تعویق یک ساله بازی‌های المپیک توکیو، با ارسال یک پیام ویدئویی به ورزشکاران المپیکی دلگرمی داد.

در این ویدئو، قهرمان المپیک ۱۹۷۶ به ورزشکاران اطمینان داد که "شما می‌توانید رویای المپیک را به واقعیت تبدیل کنید." با خبر خوب ما قادر خواهیم بود بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را جشن بگیریم با وجود اینکه بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

توماس باخ همچنین توضیحاتی را درباره تماس تلفنی خود با شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن داد و از دلیل این تصمیم بی‌سابقه درباره لغو بازی‌های المپیک صحبت کرد.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، خاطرنشان کرد: ما سخت تلاش خواهیم کرد تا این وظیفه چالش‌برانگیز برای تعویق المپیک و سازماندهی بازی‌ها را برعهده بگیریم. اتفاقی که قبلا رخ نداده بنابراین ما پیش‌زمینه‌ای در این خصوص نداریم.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر به تلاش همه نیاز است چرا که بازی‌های المپیک رقابتی بسیار پیچیده در این سیاره است. ما می‌خواهیم برای شما بهترین شرایط و ایمن‌ترین محیط را فراهم کنیم.

کد خبر 495578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha