مهاجم صربستانی رئال مادرید به دلیل سرپیچی از دستورات باشگاه و نیز کشورش در خصوص قرنطینه، ممکن است از این باشگاه جدا شود.

لوکا یوویچ

به گزارش همشهری آنلاینبه نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، پس از ابتلای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا و دستور این باشگاه مبنی بر قرنطینه شدن تمام اعضای تیم فوتبال، لوکا یوویچ از این دستور سرپیچی کرده و برای تولد نامزدش راهی بلگراد شد. این رفتار سبب خشم مقامات دولتی صربستان نیز شد و حتی رئیس جمهور این کشور تهدید کرد در صورت رخ دادن دوباره این اتفاق لوکا یوویچ دستگیر خواهد شد.

هرچند این ستاره صربستانی رئال مادرید با پخش ویدئویی مدعی شد از قوانین خبر نداشته، اما به نظر می رسد رئال مادرید دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و او در تابستان پیش رو از این تیم جدا خواهد شد. به هر حال باشگاه رئال از رفتار او راضی نیست و به نظر می رسد سرپیچی از قوانین پایان کار او در برنابئو را رقم زده است.

یک سال قبل و بعد از درخشش خیره کننده یوویچ در لباس فرانکفورت، بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او وارد عمل شدند و این رئال مادرید بود که زودتر از دیگر رقبا و با مبلغ 60 میلیون پوند موفق به خرید این مهاجم صربستانی شد. در حال حاضر هم تیم هایی چون چلسی و تاتنهام که در ماه های اخیر و به دلیل بحران مصدومیت از داشتن یک گزینه هجومی طراز اول رنج می برند، به دنبال لوکا یوویچ هستند و احتمال دارد این مهاجم 22 ساله در تابستان راهی لیگ برتر شود.

در همین حال میلان یوویچ، پدر این مهاجم در مصاحبه با یک نشریه صربستانی در این خصوص اظهار داشت:«لوکا دو تست کرونا داد که هر دو منفی بودند و به این ترتیب او می‌توانست به صربستان بیاید. اگر او هر کار اشتباهی انجام دهد من از این تصمیمات حمایت می کنم، اما او به بلگراد آمده و در خانه مانده است. وضعیت طوری است که انگار پسرم جنایتکار است. با رییس جمهور و نخست وزیر صربستان کاملا موافقم.  حالا به نظر می رسد که او یک مجرم بزرگ است. اگر او باید به زندان برود پس او را ببرید.»

کد خبر 494768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha