معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه گفت: مراکز خدماتی از جمله پمپ‌بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین در این ایام فعالیت می‌کنند.

حمیدرضا گودرزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا گودرزی گفت: امروز جلسه با اصناف در مورد وضعیت فعالیت مراکز تجاری و خدماتی برگزار شد و مقرر شد پمپ‌بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها که مایحتاج مردم را تامین کنند و تعمیرگاه‌های خودرو، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و سایر مراکز تجاری تا پایان روز ۱۳ فروردین تعطیل باشند.

وی افزود: در این ایام ورود به پارک ها مانعی ندارد اما به سبب لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع غیرضروری، ورزش های همگانی در پارک‌ها انجام نخواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: مایحتاج و اقلام مورد نیاز شهروندان برای ۶ ماه آینده ذخیره سازی شده و در تامین کالا هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان نباید نگرانی داشته باشند.

گودرزی همچنین تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده تا پایان ۱۳ فروردین ماه پابرجاست و تصمیمات مورد نیاز پس از این تاریخ اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان می‌رسد.

کد خبر 494678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha