معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به ابلاغ رییس جمهوری و وزیر کشور درباره تعطیلی مراکز تجاری گفت: تنها تامین کنندگان مایحتاج ضروری مردم و داروخانه ها می توانند باز باشند و سایر مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهند بود و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

استانداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران گفت: تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، میادین تره بار و داروخانه‌ها تا ۱۵ فروردین اجازه فعالیت دارند و سایر مراکز تجاری باید بر اساس ابلاغ انجام شده در سطح استان تعطیل باشند.

وی افزود: انجام این کار با هدف خلوت شدن سطح شهر و ترغیب شهروندان به خانه ماندن انجام شده تا زنجیره شیوع کرونا ویروس قطع شود و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده شهرداری ها و اصناف گذاشته شده و این دستگاه ها مکلف شده اند بر این موضوع نظارت کنند.

معاون استانداری تهران تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان و اصناف با مشارکت خود در قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس به شکل جدی موثر باشند و در این مسیر مراکز تجاری و مراکز تجمعی تا ۱۵ فروردین ماه امسال در تهران تعطیل خواهد بود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران نیز با تاکید بر تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه افزود: مراکز خدماتی از جمله پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین در این ایام فعالیت می کنند.

کد خبر 494629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha