دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

حسین قدیانی: در حالی‌که تنها 4 روز تا دور دوم انتخابات باقی‌مانده «سایت‌چی‌چی‌نیوز» افتتاح شد.

 آقای جوسازان مدیر این سایت خبری در مراسم راه‌اندازی آن ضمن اشاره به اهمیت خبر، هدف خود از راه‌اندازی سایت چی‌چی نیوز را نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی خواندو تصریح کرد:خبرنگاران ما این قابلیت را دارند که حرف‌های خود را در دهان مصاحبه شونده بگذارند.

جوسازان در ادامه به تشریح رسالت این سایت خبری پرداخت و خاطرنشان کرد: اختلاف انداختن میان احزاب مختلف از جمله برنامه‌های ماست و ما بنا داریم جناح‌های موجود را به جان هم بیندازیم و از آب گل‌آلود، کوسه‌ ماهی بگیریم.

وی مدعی شد: اگر مسئولان قضایی، سایت چی‌چی‌نیوز را فیلتر کنند، طالبان به ورزشگاه آزادی، جدایی‌طلبان باسک به استادیوم شیرودی و خمرهای سرخ به ورزشگاه درفشی‌فر حمله خواهند کرد!

وی در بخش دیگری از سخنان خود سیاه‌نمایی را یکی دیگر از برنامه‌های سایت چی‌چی‌نیوز خواند و افزود: اگر گوجه‌فرنگی کیلویی 1500 تومان باشد ما به دروغ هم که شده آن را 2500تومان اعلام می‌کنیم و اگر مسئولان اعتراض کنند، با مظلوم نمایی از آنها طلب عفو می‌کنیم!

مدیرعامل این سایت تازه افتتاح شده در ادامه بیان داشت: ما شرایط سیاسی کشور را رصد می‌کنیم ودقت می‌کنیم ببینیم اوضاع به نفع کدام گروه است تا دم همان گروه را ببینم.

جوسازان گفت:اگر مسئولی حرفی را بزند ما صدر و ذیل جمله او را حذف و مابقی جمله را به دلخواه خودمان دستکاری می‌کنیم و از هیچ کس هم هراسی نداریم الا بی‌معرفت‌هایی که زورشان بر ما بچربد.

وی افزود: اگر خبرنگاران ما از مسئولی تقاضای مصاحبه بکنند و آن مسئول طفره برود، ما بیکار نخواهیم نشست و با آن مسئول به صورت‌ خیالی مصاحبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما با هر کسی که مصاحبه می‌کنیم اول به قیافه‌اش نگاه می‌کنیم، اگر قیافه‌اش به دل ما نشست که هیچ وگرنه دنبال گزینه‌های دیگری خواهیم گشت و حتما یکی از این گزینه‌ها حمله نظامی خواهد بود.

جوسازان درباره سابقه خود در حرفه خبرنگاری گفت: من سوابق مدیریتی فراوانی دارم. در دوران مدرسه چندبار مبصر کلاس شدم.

کد خبر 49461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز