مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

رییس انجمن خوشنویسان قزوین گفت: خودقرنطینگی به منظور پیشگیری از کرونا برای هنرمندان فرصت مناسبی برای خلق آثار فاخر هنری است.

خوشنویسی

به گزارش همشهری آنلاین میرحیدر موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا به عنوان یک هنرمند که سالهاست مشق عشق می کند،افزود: مسوولیت اجتماعی و انسانی ما ایجاب می کند علاوه بر سلامت خود به سلامت اطرافیان هم توجه جدی داشته باشیم.

 وی، قطع زنجیره انتقال را تنها راه شکست ویروس کرونا دانست و گفت: در شرایط فعلی خود قرنطینگی احترام به  سلامت خود و دیگران خواهد بود.

این هنرمند قزوینی اظهار داشت: با ماندن در خانه و مراقبت از سلامتی خود و اعضای خانواده می توانیم سهم بزرگی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا داشته باشیم.

موسوی ادامه داد: امروز نیاز به یک همدلی و همراهی ملی داریم تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

این استاد خوشنویسی افزود: من به همه مردم عزیز توصیه می‌کنم در خانه بمانند و کمک کنند هر چه سریعتر وضعیت جامعه به روال عادی خود برگردد.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه فضای مجازی شرایط مناسبی برای دیدارهای  خانوادگی فراهم کرده است،افزود: عید نوروز ۹۹ برای حفظ سلامت خانواده و دوستان باید از دید و بازدید حضوری پرهیز کنیم  تا موجب انتقال بیماری به عزیزانمان نشویم.

رییس انجمن خوشنویسی قزوین یادآور شد: به پویش من در خانه می مانم پیوسته و هم اکنون فعالیت های خود در زمینه آموزش و ارایه در فضای مجازی انجام می دهد.

آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان قزوین ۴۹۷ نفر بوده است که از این تعداد متاسفانه ۵۶ نفر حان خود را از دست داده اند.

کد خبر 493946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha