محمدرضا زائری در ارتباط با رفتار کسانی که هنگام بسته شدن درهای حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برای گشودن آنها هجوم بردند نوشت: «آقایان این‌ها را خودتان تربیت کرده‌اید.»

محمدرضا زائری

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا زائری روحانی منتقد اصولگرا در ارتباط با رفتار کسانی که روز دوشنبه به رغم تعطیلی اماکن مقدس برای گشودن آنها هجوم بردند، ۲توئیت منتشر کرد.

وی در توئیت نخست خود نوشت:

«دیدید که چگونه به گمان خود از اعتقادشان خشمگینانه فریاد میزنند و به خیال خود از غیرتشان نعره می کشند و برای مثلا ایمان شان در حرم را میشکنند و می خواهند همه جا را به آتش بکشند و شکم همه را پاره کنند! آقایان جا نخورید! اینها را خودتان ساخته و تربیت کرده اید، خودکرده را تدبیر نیست!»

زائری همچنین در توئیتی دیگر با انتقاد از کسانی که این رفتارها را به هواداران آیت الله شیرازی نسبت می دهند، نوشت:

«شیرازی؟ فرقه؟ انگلیس؟ بفرمایید اولین روحانی محترم و فرزانه ای که تشریف بردند حرم و ضریح را بوسیدند و عکسش پخش شد کی بود؟ مسأله را به یک جریان تقلیل دادن هم سادگی است و هم پرسش ایجاد می کند و تالی فاسد دارد؛ واقعا یک جریان انگلیسی این قدر گسترده و قوی است؟»

کد خبر 493539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 68488 NL ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    4 0
    حرف حق را باید قبول کرد
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    سلام اگر اعتقادات از روی قرآن و عقل و خرد و استنباط و سنت و سیره وسلوک پیامبران و امامان نباشد و بر اساس تقلید و مرید و مریدگرایی و احساسات و متعصبان خشک مذهبی و القائات افکار شخصی و جمودگرایی و قدیس گرایی و ...باشد ذر نهایت به فرقه گرایی و اختلافات فرقه ای می انجامد.من افرادی را می شناسم نماز نمی خوانند و روزه نمی گیرند اما قمه زنی و ... تو برنامه سالانش داره
  • سعید IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    2 0
    فقط میخوای مخالفت کنی