مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: بودجه ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی مدیریت این کلانشهر برای سال ۹۹ در صحن علنی شورا به تصویب رسید.

بودجه اراك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی سورانه افزود: این بودجه نسبت به سال جاری یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بیشتر است و در ارزیابی عملکرد مالی شهرداری در سال جاری بودجه ۴  هزار و ۹۰۰ میلیارد ریالی این کلانشهر به‌ صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

وی بیان کرد: اصلاح آسفالت سطح معابر شهری و رفع مشکلات این بخش، بهبود زیباسازی شهری و تقویت امکانات پارک‌ها در بودجه سال آینده شهرداری اراک به‌صورت پررنگ‌تری دیده شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: بودجه فرهنگی شهرداری اراک سال آینده نسبت به امسال ۲ برابر افزایش دارد و این مهم با هدف حمایت از مولدان فرهنگ و هنر و تقویت مسائل اجتماعی و فرهنگ شهرنشینی اعمال شده است.

سورانه اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح در بودجه سال آتی شهرداری اراک «محله محور بودن» است که به نظر یک شعار می‌رسد و تا زمانی‌که نیازها و کمبودهای محله‌ای مشخص نباشد نمی‌توان بودجه را محله‌مور هزینه کرد.

 وی در مورد بحث ویروس کرونا نیز گفت: مدیریت شهری اراک برای این تهدید سلامت بودجه خاصی ندارد و با محدودیت منابع مالی عملکرد شهرداری اراک در ضدعفونی و گندزدایی شهر قابل تقدیر است چرا که با جدیت و به‌طور مداوم گندزدایی اماکن شهری را انجام می‌دهد و تاکنون کارنامه درخشانی داشته است.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: شهرداری اراک اعتبارات گندزدایی و ضدعفونی برای مقابله با ویروس کرونا از سرجمع بودجه‌های این نهاد تامین کرده است.

کد خبر 493455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha