به گزارش همشهری آنلاین، دولت در صورت کمبود منابع، بهجای پرداخت کالابرگ یکمیلیونی به همه، آن را بهصورت پلکانی فقط به دهکهای پایین اختصاص دهد تا هم هزینهها کنترل شود و هم نارضایتیها قابل مدیریت بماند.
گفتوگو با علیرضا عسگریان، معاون اسبق اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در تلویزیون همشهری ببینید.
نظر شما