شهردار خاش گفت: روز گذشته ۲۶ اسفند نقص در دستگاه سیلکون و حمل مواد سبب انفجار در کارخانه سیمان خاش شد ۴ نفر مصدوم و یک نفر نیز کشته به دنبال داشت.

سيمان خاش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عبدالمجید تمندانی افزود: نقص در دستگاه سیلکون و حمل مواد سبب انفجار در کارخانه سیمان خاش شد که ۴ نفر مصدوم و یک نفر نیز کشته به دنبال داشت.

وی بیان کرد: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه ۲خودرو آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد.

شهردار خاش اضافه کرد: تیم‌های پشتیبانی مستقر در محل پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان را به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهر منتقل کردند.

تاکید فرماندار خاش بر رسیدگی به مجروحان

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان بر اهمیت و ضرورت رسیدگی مدیران شرکت سیمان خاش به مجروحان حادثه دیده و خانواده های آنان تاکید کرد.

صاحب گل صالحی با اشاره به اینکه اینگونه حوادث هر چند سال یکبار در شرکت تولیدی سیمان خاش تکرار می شود، بیان کرد: بررسی نواقص فنی در قسمت سیلیکون و پیش گرم کن کوره شرکت سیمان باید در فواصل زمانی مشخصی انجام شود تا دگر بار شاهد تکرار حوادث ناگواری نباشیم.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد مسئولان شرکت سیمان خاش به قید فوریت برای نجات جان مجروحان تلاش و رسیدگی و نسبت به بررسی دقیق وعلت وقوع حادثه تلخ و ناگوار اقدام کنند تا از حوادث مشابه در آینده جلوگیری به‌عمل آید.

مجتبی شجاعی، فرماندار دلگان هم به دنبال وقوع حادثه روز گذشته با صدور پیامی با مدیران و کارکنان و خانواده های آسیب دیدگان ابراز همدردی کرد.

کد خبر 493437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha