معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با ایجاد بستر مناسب برای دسترسی دانش‌آموزان استان به تدریس‌های مجازی، اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه و دبیران استان به شعار «آموزش تعطیل نیست» تحقق بخشیدند.

آموزش مجازی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  میررضا شفیع پور با اشاره به تعطیلی مدارس سراسر کشور باهدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی فضایی در سایت استان با عنوان «مدرسه مجازی» برای دسترسی دانش‌آموزان و دبیران شهرستان‌های استان تهران جهت تحقق شعار آموزش تعطیل نیست، فراهم آورده است.

 وی با اشاره به شرایط اضطرار و نگرانی خانواده‌ها و اولیای مدرسه از توقف آموزش و عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان تأکید کرد: برای کاهش این دغدغه، اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه استان با همکاری اداره فناوری، فضایی مجازی را برای بارگذاری آثار تولیدشده توسط دبیران توانمند و خلاق استان برای استفاده دانش‌آموزان مهیا نموده است.

شفیع پور با تأکید بر این‌که در حال حاضر عده کثیری از مدیران مدارس و معلمان در حال ارتباط با دانش‌آموزان در فضای مجازی هستند، تصریح کرد: عده‌ای از دبیران استان از دهم اسفندماه از طریق رسانه ملی به این مهم پرداخته و برنامه‌های آموزشی را جهت دانش‌آموزان عزیز ارائه خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران، هدف استان از این بسترسازی را، کاهش دغدغه دبیران در ارسال فیلم‌های تدریسشان برای دانش‌آموزان و رواج فیلم‌های تدریس استاندارد و مطابق با اهداف کتاب‌های درسی دانست و افزود: ایجاد زمینه و اشتیاق به بهره‌گیری از تدریس‌های استاندارد تولیدشده برای کلاس‌های معکوس در سال‌های آینده و کاهش سردرگمی دانش‌آموزان و مدیران برای انتخاب تدریس مناسب از میان آثار تولیدشده و پراکنده از دیگر اهداف این طرح است.

آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط‌کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و ۲) است.

کد خبر 493140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha