مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس‌رانی کلانشهر شیراز با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از گسترش این ویروس به طور کامل متوقف شد.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز این تصمیم به طور مشترک توسط اعضای شورای شهر و شهردار شیراز گرفته شده است.

در مطلب این روابط عمومی آمده است: پیرو جلسه مشترک اعضای شورای شهر و شهردار شیراز درخصوص اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا و تصمیم مشترک بر کاهش آزمایشی خدمات‌دهی حمل و نقل مسافر درون شهری (ناوگان اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس‌رانی) در روزهای پنجشنبه و جمعه و با توجه به رشد صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، خدمات حمل و نقل مسافر شیراز به صورت کامل متوقف شد.

پیش از این نیز از پنجشنبه، ۲۲ اسفندماه مترو شیراز تعطیل شده بود و ساعت کاری ناوگان اتوبوس‌رانی از ساعت ۸ تا ۱۴ تعیین شده بود. شمار اتوبوس‌های درون شهری شیراز حدود هزار دستگاه است اما آماری از تعداد مینی‌بوس‌های درون شهری این کلانشهر در دسترس نیست.

آمار کنونی مبتلایان به کرونا در فارس به ۲۳۲ نفر رسیده است.  ۶۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۲۶ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علائم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۳ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

کد خبر 492456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha