مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: خدمات‌رسانی اتوبوس‌های شهری شیراز از عصر پنج‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۹۸ به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا محدود خواهد شد.

استان فارس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  مسعود حسن‌شاهی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ناوگان اتوبوسرانی امروز ۲۲ اسفندماه تا ساعت ۱۴ خدمت‌رسانی می‌کند و جمعه ۲۳ اسفندماه نیز تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز شنبه ۲۴ اسفندماه نیز ناوگان اتوبوس درون شهری شیراز به صورت پاره وقت از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴ به شهروندان خدمت رسانی می کند. این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا انجام می گیرد.

حسن‌شاهی کفت: خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی در صورت تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، استان فارس از سه‌شنبه هفته آینده تعطیل خواهد شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد ها هم اکنون روزانه ۶۵ درصد از میزان مسافرین این ناوگان کاهش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در پایان گفت: پس از پایان گسترش ویروس کرونا، ناوگان حمل و نقل عمومی همچون گذشته به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

شمار فوت‌شدگان ناشی از کرونا در فارس تاکنون ۶ نفر اعلام شده است. از ۶ نفر فرد مبتلای جان باخته، دو نفر مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و ۴ نفر دیگر مبتلا به بیماری دیابت بوده اند. شمار مبتلایان کرونا در استان فارس تا روز چهارشنبه ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

۶۰ درصد مبتلایان در استان فارس مرد و ۴۰ درصد زن بوده اند. بیشترین  موارد ابتلا در فارس، در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و پس از آن در گروه سنی ۵۰ سال و بالاتر قرار دارند.

علاوه  بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

کد خبر 492070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha