جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

قرنطینه شخصی کریستیانو رونالدو در شهر زادگاهش، مادیرا، وحشت این شهر پرتغالی از بابت شیوع ویروس کرونا در شهرشان را به دنبال داشته است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از آنکه باشگاه یوونتوس رسما تایید کرد که دانیله روگانی بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده، همه بازیکنان این تیم در شهر تورین در قرنطینه قرار گرفتند. اما کریستیانو رونالدو در آن زمان در شهر تورین حضور نداشت چرا که با کسب اجازه از باشگاه ایتالیایی برای سر زدن به مادر بیمارش به زادگاه خود، مادیرا در پرتغال سفر کرده بود.

رونالدو که مادرش بعد از یک سکته مغزی تحت یک عمل جراحی دشوار قرار گرفته بود در آن زمان برای عیادت او به شهر مادیرا رفته بود که خبر ابتلای روگانی به کرونا و قرنطینه شدن بازیکنان یوونتوس در ایتالیا را دریافت کرد.

رونالدو در تماس با باشگاه دریافت که لازم نیست به ایتالیا برگردد و بهتر است در مادیرا مانده و خود را قرنطینه کند. بعد از آن بود که اعلام شد رونالدو به صورت داوطلبانه در شهر مادیرا خودش را قرنطینه کرده است.

اما این خبر باعث ترس و وحشت اهالی شهر مادیرا شده. در این شهر تا این لحظه هنوز هیچ موردی از ابتلا به کرونا مشاهده نشده و مردم می‌ترسند حضور ستاره محبوب شهرشان رونالدو این بار نه توجه رسانه‌ای بلکه ویروس کرونا را برایشان به ارمغان بیاورد.

نگرانی مردم از این بابت باعث شده مقامات دولت محلی مادیرا در این باره صحبت کرده و به مردم اطمینان دهند که از جانب رونالدو خطری متوجه آنها نخواهد بود.

رئیس دولت محلی مادیرا، میگل آلبوکرک گفت:" به دلیل دستورالعمل‌های محافظت از اطلاعات نمی‌توانم درباره این مساله صحبت کنم ولی می‌خواهم بگویم که این قضیه  به دقت تحلیل و بررسی شده و در حال حاضر این تضمین داده شده که شیوع بیماری غیرممکن است".

پدرو راموس، وزیر ورزش دولت محلی هم با تایید این گفته‌ها اضافه کرد:" چه خود ورزشکار و چه خانواده‌اش علائم بیماری را نشان نمی‌دهند".

رونالدو با اینکه در وطنش باقی مانده ولی هر روز با کادر پزشکی باشگاه یوونتوس در تماس بوده و در باشگاه شخصی خود تمرین می‌کند.

راموس در ادامه توضیحات خود درباره قرنطینه کریستیانو رونالدو به مردم مادیرا گفت:" رونالدو برای عیادت مادرش به مادیرا آمد چرا که کادر درمانی- سلامت ما تضمین داد که همه شرایط ایمنی و بهداشتی در این سفر رعایت شده و نه برای او و نه برای همه کسانی که با او در تماس قرار می‌گیرند مشکلی پیش نخواهد آمد".

این صحبتها در حالی مطرح شده که دولت پرتغال روز چهارشنبه همه پروازها به مقصد از مبدا ایتالیا را تا روز ۲۴ مارس یعنی یازده روز دیگر به حالت تعلیق درآورد. درحالیکه هنوز موردی از کرونا در شهر مادیرا گزارش نشده ولی در کل کشور پرتغال تا این لحظه ۷۸ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

کد خبر 492292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha