جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مثبت اعلام شد.

آرتتا سرمربی آرسنال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، در حالی که مسئولان لیگ برتراعلام کردند که رقابت های این هفته این رقابت ها طبق برنامه برگزار خواهد شد، اکنون اعلام شده که تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مثبت اعلام شده است.

روز ۲۷ فوریه دو تیم آرسنال و المپیاکوس در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند و چند روز پیش بود که اعلام شد، ماریناکیس مدیرعامل باشگاه یونانی به کرونا مبتلا شده است.
پس از این خبر بود که برخی ستاره های آرسنال که با مالک المپیاکوس ملاقات کرده بودند، قرنطینه خانگی شدند و نگرانی های زیادی برای ادامه بازی های لیگ برتر نیز به وجود آمد. در همین بین بود که اعلام شد سه بازیکن از لسترسیتی هم علائمی شبیه ویروس کرونا داشته اند، تا شرایط نگران کننده تر شود.

با تمام این ها، اما مسئولان فوتبال لیگ جزیره و دولت انگلیس، با انتشار بیانیه ای  از اعلام خبر رسمی مبتلا شدن آرتتا به کرونا روی خروجی سایت های خبری مختلف دنیا قرار گرفت، تاکید بر ادامه بازی های لیگ جزیره آن هم با حضور هواداران داشته اند؛ تصمیمی که حالا با مثبت شدن آزمایش کرونای مربی جوان آرسنال می تواند خیلی زود رنگ و بوی دیگری بگیرد.

آرتتا که در دو فصل اخیر کمک پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، در میانه های این فصل جانشین اونای امری روی نیمکت توپچی ها شد.

کد خبر 492186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha