مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از تعطیلی همه اماکن گردشگری فارس اعم از تخت جمشید، سعدیه و حافظیه و سایر اماکن در تعطیلات نوروز خبر داد.

شیراز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،   «مصیب امیری»  اظهار کرد: تمام اماکن گردشگری مانند تخت جمشید، حافطیه، سعدیه و مابقی اماکن، در تعطیلات نوروز همچنان تعطیل هستند.

او بیان کرد: در خانه بمانید و برای تعطیلات نوروز و مسافرت به استان فارس برنامه‌ریزی نکنید، اماکن گردشگری شیراز و کل استان فارس در تعطیلات نوروز باز نخواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به خانه‌مسافرها مجوزی داده نشده است و هتل‌ها نیز خودجوش مسافری پذیرش نمی‌کنند، خانه مبله‌ها در حال پیگیری از طرف دستگاه‌های مختلف ماننند انتظامی و قضایی هستند و در صورت مشاهده با آنان برخورد می‌شود.

امیری افزود: دوستداران شیراز می‌توانند تا رفع بحران کرونا از امکانات گردشگری مجازی استفاده کنند.  ۱۳۰ جاذبه گردشگری فارس با استفاده از تصاویر هوایی تور مجازی، فیلم، عکس، نقشه و توضیحات در اختیار دوستداران قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند یک سفر مجازی به شیراز داشته باشند.

کد خبر 491771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha