چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از تعطیلی و ممنوعیت بازدید از همه اماکن تاریخی و موزه‌های سطح استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

موزه سنندج

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل مریوانی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و برای حفظ سلامت هموطنان، همه موز ها و بناهای تاریخی سطح استان کردستان تعطیل شدند و بازدید گردشگران از این اماکن ممنوع است.

او ادامه داد: مجموعه‌های موزه مردم شناسی خانه کٌرد، موزه سنندج، تپه باستانی زیویه، غار کرفتو و دیگر آثار تاریخی که به عنوان مهم‌ترین مقاصد گردشگری استان کردستان در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره پذیرای گردشگران و مهمانان زیادی از سراسر کشور بوده‌اند، هم اکنون به دلیل وجود بیماری کرونا و برای جلوگیری از شیوع این بیماری با دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مصوبه شورای تامین شهرستان سنندج، تعطیل شدند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه در ورودی های استان تردد همه مسافران کنترل می‌شود، افزود: با آرزوی سلامتی برای همگان، از تمامی هموطنان تقاضا دارم از سفر به استان کردستان خودداری کنند.

کد خبر 491729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha