رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به سازمان هدفمندی یارانه‌ها درخواست کرد تا مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مبارزه با بیماری کرونا اختصاص دهد.

محمد بافر نوبخت و ارسلان سالاری

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از گیل خبر، دکتر «ارسلان سالاری»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نامه‌ای به «محمد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد تا برای مقابله با بیماری کرونا در گیلان بودجه‌ای را برای اختصاص ملزومات ضروری درنظر گرفته شود. که این درخواست از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه پذیرفته شد.

براساس این گزارش،  دکتر نوبخت نیز در نامه‌ای به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را مطرح کرد.

در نامه نوبخت به سازمان هدفمندی یارانه ها آمده است:

«به منظور تجهیز بیمارستان‌های استان گیلان و تهیه ملزومات ضروری برای مقابله با بیماری کرونا(ونتیلاتور، مانتورینگ، تخت، سونوگرافی، اکسیژن ساز و ...) و لوازم شخصی کادر درمانی (لباس یکسره، دستکش، ماسک سه لایه، ماسک N۹۵ و محلول ضد عفونی کننده) و همچنین تادیه مطالبات کارکنان خدوم و ایثارگر بخش دستور فرمائید در اسرع وقت مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال از محل ردیف ۲۰ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اختصاص یابد تا برابر قوانین و مقررات نسبت به تجهیز بیمارستان ها، تهیه ملزومات و ...در مقابله اثربخش با بیماری کرونا هزینه شود.»

کد خبر 491716

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha