معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تولیدکنندگان استان همراه با جامعه پزشکی و داروسازی از هیچ کوششی در مسیر خدمت به مردم برای مبارزه با کرونا ویروس دریغ نمی‌ورزند.  

تولیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، بهنام شهدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری تشکیل شد، ضمن تقدیر از مجاهدت‌های جامعه‌پزشکی و لزوم تامین نیازهای اساسی مردم بیان کرد: روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در مقایسه با هفته قبل بهتر شده اما می‌طلبد تا ضمن تقویت و بهبود این روند مردم نیز بر اساس نیاز نسبت به خرید اقدام نمایند.  

وی همدلی شکل گرفته در استان را ستود و افزود: به طور قطع با عزم راسخی که در مسئولان و مردم وجود دارد از این بحران نیز با موفقیت عبور می‌کنیم.  

شهدی به اقدامات نظارتی نیز اشاره کرد و گفت: اکیپ‌هایی متشکل از صمت، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده نظارت دارند.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی به وضعیت کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص کمبودی وجود ندارد.  

کد خبر 491706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha