مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: برخلاف دوره اول، همه کرمانشاهی‌هایی که خود را حائز شرایط می‌دانند، بدون هیچ‌گونه محدودیت و ظرفیت مشخصی می‌توانند در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کنند.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ثبت‌نام مرحله دوم طرح مسکن ملی از دوشنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۰ صبح در کرمانشاه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ امروز ۲۱ اسفند ادامه دارد.

متقاضیانی که دسترسی مستقیم به اینترنت دارند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت طرح اقدام ملی، ثبت‌نام را انجام دهند و با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهروندانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک کنند و برای ثبت‌نام اولیه در کافی‌نت‌ها حضور نیابند.

ثبت نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، کل سهمیه‌ استان از طرح مسکن اقدام ملی و طرح بازآفرینی شهری را ۱۲ هزار اعلام کرد.

او افزود: از این تعداد ۶ هزار خانه در شهر کرمانشاه ساخته می‌شود و بقیه را در شهرستان‌های دیگر تحویل متقاضیان می‌دهیم.

مسعود شریفی گفت: متراژ واحدها حدود ۸۵ متر است. متقاضیان در ابتدای شروع پروژه‌ حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان را در یکی از بانک‌های استان واریز و از همان بانک هم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به صورت تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زمان اتمام پروژه و تحویل واحدها به متقاضیان را ۲ ساله عنوان کرد.

او افزود: قیمت تمام شده آپارتمان از متقاضی گرفته می‌شود و هیچ سودی از آنها دریافت نمی‌شود. در شهر کرمانشاه تقریبا کار جانمایی و تهیه زمین‌ها به پایان رسیده و همچنین در شهرستان‌ها هم زمین‌ها را در اختیار بنیاد مسکن قرار داده‌ایم تا بعد از ثبت‌نام کارهای اجرایی آنها آغاز شود.  

کد خبر 491600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha