معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به دنبال شیوع ویروس کرونا در پایتخت با بیش از ١٨٠ اکیپ متشکل از ١۵٠٠ نفر از نیروهای خدمات شهری طی روزهای گذشته کار ضدعفونی اماکن عمومی و المان‌های شهری را آغاز کرده است.

ضدعفوني اماكن عمومي تهران توسط ١٠٠ تيم آتش نشاني

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به جلسات برگزار شده با وزارت بهداشت و تشکیل ستاد بحران در شهرداری تهران در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: وظایف هر یک از سازمان‌ها در این زمینه مشخص شده و دستگاه‌هایی که ارتباط بیشتری با شهروندان دارند، وظیفه گندزدایی و ضدعفونی را بر عهده گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بحث ضدعفونی تمامی سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: همچنین در سازمان میادین میوه و تره‌بار با تشکیل اکیپ‌هایی سرویس‌های بهداشتی، محل اسکان‌های کارگری و مکان‌های عمومی ضدعفونی می‌شوند. این موضوع در دستور کار همه سازمان‌های شهرداری است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات گندزدایی در سطح شهر عنوان کرد: بازار تجریش، امام‌زاده صالح، و خیابان‌های اصلی و فرعی ولیعصر (از تجریش تا میدان راه آهن) توسط بیش از ١٨٠ اکیپ متشکل از نیروهای شهربان، آتش‌نشانان و نیروهای سازمان بوستان‌ها ضدعفونی شدند.

یزدانی ادامه داد: نیروها علاوه بر تجهیزات دستی، از ٨ خودروی مخصوص آتش‌نشانی، ٨ خودروی سازمان بوستان‌ها و ۴٠ خودرو خدمات شهری برای ضدعفونی سطح شهر استفاده کردند. اماکن عمومی، ایستگاه‌های اتوبوس و سایر المان‌های شهری در خیابان‌ها گندزدایی می‌شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه این کار ادامه‌دار خواهد بود، گفت: در مجموع ١۵٠٠ نیروی شهرداری تهران وظیفه ضدعفونی و گندزدایی شهر را بر عهده دارند.

کد خبر 491244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha