دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
۰ نفر

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تشریح تمهیدات اتخاذ شده در مراکز شماره‌گذاری برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت که خدمات شماره‌گذاری از فردا براساس شماره پلاک زوج و فرد ارائه می‌شود.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمهیدات و تدابیر مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور برای مقابله با کروناویروس گفت: همه ساله در روزهای پایانی سال شاهد افزایش مراجعات به مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها هستیم. امسال نیز با توجه به این افزایش مراجعات پلیس راهور یکسری تدابیر را اتخاذ کرده تا از ازدحام جمعیت در مراکز شماره‌گذرای جلوگیری شود.

وی افزود: بر این اساس با هدف کاهش تجمع و توزیع زمان حضور ساعت کار مراکز شماره‌گذاری تا پایان سال افزایش یافته و از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ۱۸ ادامه خواهد داشت. بنابراین درخواست ما از متقاضیان این است که زمان حضور خود در مراکز تعویض پلاک را مدیریت کنند.

وی افزود: همچنین از روز سه‌شنبه بیستم اسفندماه تا پایان سال خدمات شماره‌گذاری در تمامی مراکز تعویض پلاک بر حسب پلاک زوج و فرد ارائه می‌شود و بر این اساس خودروهایی که رقم آخر پلاکشان زوج باشد در روزهای زوج و خودروهایی که رقم آخر پلاکشان فرد باشد در روزهای فرد باید به مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری مراجعه کنند.

به گفته محمدی، اگر خودرویی با پلاک فرد و در روزی به غیر از روزهای فرد به مراکز تعویض پلاک مراجعه کند طبیعتاً خدمات دریافتی نخواهد کرد.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از شهروندان خواست که در صورت امکان امور مربوط به شماره‌گذاری و تعویض پلاک خود را به سال آینده و در زمان فروکش کردن بیماری کووید-۱۹ موکول کنند اما اگر الزام به تعویض پلاک و شماره‌گذاری دارند حتما به ضوابط مذکور توجه داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه پیام‌ها و هشدارهای پیشگیرانه مرتبط با کرونا در مراکز شماره‌گذاری نیز نصب شده است، خاطرنشان کرد: همچنین این فضاها و لوازم داخلی مراکز شماره‌گذاری روزانه چندین بار ضدعفونی شده و تمهیدات لازم برای در اختیار قرار دادن ماسک و دستکش به کارکنان در این مراکز اتخاذ شده است.

کد خبر 490996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha