رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تعویض پلاک خودرو در این استان با توجه به پیشگیری از ابتلا به کرونا با اجرای طرح زوج و فرد انجام می‌شود.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سید «علی حسینی»  افزود: این طرح بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا و در راستای کاهش شیوع این ویروس در استان مرکزی اجرا شده است.

وی بیان کرد: بر اساس این طرح، مالکان خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج بوده در روزهای زوج و آن دسته از خودروهای که شماره آخر سمت راست آن‌ها فرد است در روزهای فرد برای اخذ خدمات لازم به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تعویض پلاک به دلیل حساسیت موضوع باید از پذیرش خودروها در خارج از برنامه زمانبندی خودداری کند.

سرهنگ حسینی عنوان کرد: انتظار است مردم در مراجعه به مرکز به توصیه‌های لازم دقت کنند و فاصله یک و متر و نیمی از دیگران را رعایت کنند و به سایر توصیه‌ها نیز توجه کنند.

وی گفت: حذف ترددهای شهری غیرضروری یکی از نکات مهم برای کاهش و مهار این ویروس است و انتظار است مردم فقط برای رفع نیازهای ضروری و با لحاظ احتیاط‌های کامل تردد کنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 490695

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha