مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ضدعفونی و ایمن سازی ۳ نقطه پرتردد از شهر همزمان با شیوع ویروس کرونا در پایتخت خبر داد.

ضدعفوني ترمينال جنوب

به گزارش همشهری آنلاین، صدرالدین علیپور با اعلام این خبر درباره جزئیات طرح مذکور گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایتخت، سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ۳۰ دستگاه خودروی واترجت با ظرفیت هر یک، هزار لیتر پایانه‌های جنوب و بیهقی و میدان میوه و تره بار جنت آباد و خیابان های منتهی به هر یک از این نقاط را ضدعفونی کرد.

وی در توضیح ویژگی های محلول ضدعفونی کننده مورد استفاده در این طرح اضافه کرد: محلول ضدعفونی کننده ای که از سوی سازمان مدیریت پسماند استفاده شد، دارای تاییدیه وزارت بهداشت است و از آلمان وارد کشور شده است. ویژگی این محلول آن است که نه تنها تمامی سطوح را ضدعفونی می کند، بلکه مانع جذب ویروس تا ۲۴ ساعت آینده می شود. 

به گفته علیپور، طرح ضدعفونی کردن سه نقطه پرتردد پایتخت، صبح امروز با حضور ۷۰ نیروی سازمان پسماند انجام شد.

وی از ادامه اجرای این طرح در روزهای آینده خبر داد و گفت: اولویت ما ضدعفونی کردن تمامی اماکن عمومی و پرتردد شهر است. براین اساس، با برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای آتی سایر فضاهای شلوغ به ویژه اماکنی که محل ورود هموطنان به شهر تهران است را ضدعفونی خواهیم کرد.

کد خبر 489989
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha