نخست‌وزیر پیشین ایتالیا پس از ۱۲ سال از شریک زندگی خود جدا شد تا یک زندگی تازه را با عضو ۳۰ ساله پارلمان آغاز کند.

سیلویو برلوسکنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اف‌پی، سیلویو برلوسکنی در حالی پیرانه‌سر ساز یک عشق جوانانه کوک کرده که زندگی‌اش سرشار از رسوایی‌های مالی و جنسی بوده است. سیاستمدار و میلیاردر ۸۳ ساله ایتالیایی ۱۲ سال گذشته را با فرانچسکا پاسکال گذراند؛ زنی که با وجود داشتن حدود ۵۰ سال اختلاف سنی با برلوسکنی، عاشق او بود و خبر کنار گذاشته شدنش از زندگی این غول رسانه‌ای را از رسانه‌ها شنید.

خانم پاسکال ۳۴ ساله که پس از انتشار بیانیه خبری حزب فورزا ایتالیا در جریان تصمیم برلوسکنی قرار گرفته بود، برای شریک پیشین زندگی خود آرزوی موفقیت و اظهار امیدواری کرد عشق بعدی نخست‌وزیر پیشین به اندازه خودش مراقب او باشد. گفته می‌شود برلوسکنی از مدت‌ها پیش وارد یک رابطه عاشقانه با مارتا فاسینا، نماینده ۳۰ ساله پارلمان ایتالیا شده که عضو حزب فورزا ایتالیاست.

برلوسکنی دو بار ازدواج کرده و جدا شده بود. او بیش از دو دهه مرد اول دنیای سیاست ایتالیا بود و چهار بار روی صندلی نخست‌وزیری سرزمین چکمه‌ای اروپا تکیه زد. برلوسکنی در دوران طلایی باشگاه آث‌میلان در ایتالیا و اروپا ریاست آن را بر عهده داشت و دوام آوردن در سپهر سیاست و ورزش با وجود رسوایی‌های جنسی و مالی باعث شد به فناناپذیر شهره شود. او در ۲۰۱۳ برای داشتن رابطه با یک دختر ۱۷ ساله به هفت سال زندان محکوم شده بود.

شایعه ارتباط میان برلوسکنی و فاسینا بارها تایید و تکذیب شده بود اما انتشار عکس‌های خروج این دو از هتلی در سوئیس بر همه چیز مهر تایید زد. شش سال پیش پاسکال برای رسمی شدن طلاق برلوسکنی از همسر دومش یک لباس مهمانی شیک خریده بود. میلیاردر اینالیایی پس از ۱۹ سال زندگی مشترک و داشتن سه فرزند، از ورونیکا لاریو جدا شد.

کد خبر 489761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    0 0
    خوش به حالت برلوسکونی