مدیر واحد تولیدکننده اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مستقر در شهرک صنعتی آق‌قلا واقع در استان گلستان بر اثر ابتلای ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، روح‌الله هراتی، مسئول روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان چهارشنبه ۱۴ اسفند با تایید این خبر گفت که این واحد تولیدی به دلیل واگیری ویروس کرونا تعطیل شده است.

حجت‌الله خلیل‌زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان روز گذشته وضعیت این واحد تولیدی را به‌علت آلوده شدن ویروس کرونا نامناسب عنوان کرد.

این واحد تولیدی که در زمینه تولید مواد ضدعفونی‌کننده و آنتی‌سپتیک‌های اختصاصی صنایع مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، صنایع غذایی و کشاورزی فعالیت می‌کرد از چند روز قبل و در پی کمبود مواد ضدعفونی برای پیشگیری از ویروس کرونا، خط تولید مواد بهداشتی برای مهار این بیماری را به راه انداخته بود.

در همین رهگذر دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک گلستان به حالت قرنطینه درآمده و تردد افراد غیرمرتبط در آن‌ها ممنوع است.

گلستان ۴ واحد تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده دارد.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکنون ۶ تن از اهالی استان به دلیل ابتلای ویروس کرونا جان باختند که با احتساب مسوول واحد تولیدی شوینده به ۷ نفر افزایش یافت.

کد خبر 489511

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha