مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری، کاراته‌کاهای قزوینی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در آلمان آغاز کردند.

بهمن عسگری

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا داوری گفت: ملی پوشان کاراته استان در پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان، برای برگزاری اردوی تمرینی به آلمان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تمرینات این ملی پوشان به مدت یک هفته در شهر هانوفر آلمان ادامه خواهد یافت.

داوری افزود: کاراته‌کاهای قزوینی بعد از یک هفته با صلاحدید کادر فنی به ایران بازگشته و به مسابقات کاراته مراکش اعزام نخواهند شد چون در رنکینگ آنها تاثیری نخواهد داشت.

دبیر هیات کاراته استان گفت: عسگری اولین کاراته کای تاریخ ایران شد که توانست سهمیه المپیک را کسب کند و در این شرایط که مردم نیازمند شادی هستند امیدواریم این موفقیت‌ها آنها را خوشحال کند.

وی افزود: عسگری یک رکورد شگفت انگیز را در آغاز سال ۲۰۲۰ زد و سه طلا و یک برنز را در کمتر از ۵۰ روز به دست آورد که واقعا بی نظیر است.

داوری با بیان اینکه این کاراته‌کای قزوینی هم اینک روحیه خوبی برای درخشش در المپیک دارد، بیان کرد: تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی مسوولان و متولیان ورزش استان به ویژه رئیس هیات، مدیر کل، فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم‌های ملی از این قهرمان صورت گرفته و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها آمادگی وی را به لحاظ روحی و روانی برای حضور موفق در رقابت‌های المپیک افزایش دهیم.

دبیر هیات کاراته استان اضافه کرد: آسیابری دیگر کاراته کای استان نیز هم اینکه رنکینگ ۱۶ جهان را دارد و نقش موثری در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ برای موفقیت عسگری داشت.

وی گفت: در این سال‌ها بسیاری از حریفان خوب و مطرح عسگری توسط آسیابری شکست خوردند و همین موضوع کمک موثری برای موفقیت این قهرمان شد، از سوی دیگر آسیابری یک حریف و رقیب رفیق برای ستاره کاراته استان در این سال‌ها بود.

داوری افزود: آسیابری یک بازیکن فوق العاده تکنیکال و جنگنده است و در این ۴سال تمرینات مشترک این دو در کنار هم تاثیر زیادی در کسب سهمیه المپیک عسگری داشت.

دبیر هیات کاراته استان با بیان اینکه امیدواریم که حامیان، این قهرمان را در چندماه باقی مانده تا شروع مسابقات المپیک تنها نگذارند، افزود: فدراسیون کاراته و کمیته المپیک برنامه‌های خوبی در این زمینه تهیه کرده اند و ما نیز باید در استان حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش خاطر و تامین معیشت، کار و مسکن این قهرمان داشته باشیم.

کد خبر 489328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha