مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: گوشت قرمز بیش از نیاز مردم تهران در انبارها و سردخانه‌های این استان ذخیره شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

گوشت

به گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از ایرنا، محمد امامی امین به گرانی ناگهانی قیمت گوشت قرمز در بازار تهران اشاره کرد و افزود: اکنون با کمبود گوشت قرمز مواجه نیستیم، اما هجوم مردم به خرید این کالا، موجب افزایش قیمت و کمبود کوتاه مدت آن در بازار می‌شود.

وی افزود: طی روزهای گذشته، مردم به دلیل این نگرانی که امکان قرنطینه تهران وجود دارد، به بازار هجوم بردند و به دنبال آن بازار به‌ویژه در زمینه تهیه اقلام پروتئینی دچار تلاطم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: مواد پروتئینی و گوشت قرمز به اندازه کافی در انبارها موجود است و کمبودی نیست.

امامی امین ادامه داد: از هفته گذشته قیمت گوشت گوسفندی که بین ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان بود تا ۱۳۵ هزار تومان افزایش یافت، اما با فروکش کردن تلاطم خرید انبوه آن، اکنون این نرخ بین ۹۰ تا ۹۵ تومان قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تمامی مردم خواست تا با اطمینان کافی نسبت به وجود اقلام مورد نیاز در بازار و انبارها، از توجه به شایعه‌ها و اخبار دروغین در فضای مجازی خودداری کنند.

کد خبر 489319
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha