مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: نرخ طرح ترافیک در صورتی که ورود به طرح قبل از ساعت ۸ و خروج پیش از ساعت ۱۳:۳۰ انجام شود حدود ۱۴ هزار تومان است.

طرح ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره مطالبه برخی شهروندان مبنی بر چرایی تناقص در ساعت پایان طرح ترافیک و ساعات تعطیلی ادارات در ایام شیوع کرونا، اظهار داشت: تغییر در ساعت طرح ترافیک به تصمیم شورای ترافیک تهران که نمایندگانی از شهرداری، استانداری، پلیس راهور و دستگاه‌های دیگر مربوطه گرفته شده است و اگر بخواهیم تغییری در این زمینه داشته باشیم این مسأله لازم است که در همین شورا مطرح شود.

وی افزود: البته باید توجه داشت که ساعت کاری ادارات از ۸ صبح به ۱۳ تغییر یافته و در صورتی که شهروندان قبل از ساعت ۸ وارد طرح شوند هیچ مبلغی از آنها برای ورود به طرح دریافت نمی‌شود.

سعیدیان‌فر افزود: از طرفی اگر شهروندان ساعت ۱۳ تا ۱۳:۳۰ از طرح خارج شوند به دلیل اینکه در ساعت غیراوج ترافیک وارد طرح شده هزینه طرح برای آنها بسیار کمتر خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: بنابراین در صورت ورود به طرح قبل از ساعت ۸ و خروج قبل از ساعت ۱۳:۳۰ در صورت داشتن معاینه فنی برتر، نرخ طرح ترافیک آن ۱۴۴۹۰ و بدون معاینه فنی ۱۹۳۲۰ تومان است.

سعیدیان‌فر گفت: این در حالی است که در همین شرایط ورود به طرح ترافیک و خروج از آن نرخ نیم‌بها نسبت به حلقه اول یا همان طرح ترافیک اصلی دارد.

کد خبر 488968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha