سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

گروه ورزشی: هافبک میانی باشگاه سپاهان با دریافت کارت قرمز در بازی اخیر تیمش مقابل ملوان حضور در دیدار سپاهان و مس کرمان در هفته بیست و هشتم را از دست داد.

این موضوع شایعات و حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است. کاظمی در استقلال 85 از بازیکنان محبوب امیر قلعه‌نویی بود و رابطه نزدیکی با سرمربی این تیم داشت. تعلق‌خاطر ویژه او نسبت به سرمربی تیم آبی‌پوش موجب شد کاظمی استقلال، در پی جدایی قلعه نویی از استقلال این تیم را ترک کند و در نهایت به باشگاه سپاهان اصفهان ملحق شود. حالا و در آستانه رویارویی کاظمی با تیم امیر قلعه‌نویی طبیعتاً اخراج این بازیکن زمینه‌ساز انتشار شایعات شده و حاشیه‌های تازه‌ای به همراه داشته است.

هافبک میانی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با همشهری این شایعات را بی‌اساس دانست. وی ابتدا در خصوص علت اخراجش از زمین گفت: «مسعود مرادی من را به خاطر گزارش داود رفعتی، ‌کمک اولش در این مسابقه اخراج کرد. رفعتی به مرادی گفت من به او توهین کرده‌ام که این مسئله واکنش داور را در پی داشت و در آغاز نیمه دوم من را اخراج کرد.»

کاظمی اضافه کرد: «وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا در آمد رفعتی در حال حرکت به سمت مرکز زمین بود و من در جهت مخالف به سمت رختکن حرکت کردم، چطور ممکن است کمک داور صدای من را شنیده باشد و متوجه شود که به داور مسابقه توهین کرده‌ام؟‌ من آنقدر شهامت دارم که اگر این کار را کرده باشم می‌گویم همینطور بوده اما واقعا اینطور نبود و اصلاً به داور توهین نکردم.»

هافبک سپاهان به کارت زرد اولی که در این مسابقه دریافت کرد هم اعتراض دارد: «من دقیقه 40 کارت زرد گرفتم. فرشاد بهادرانی در آن صحنه به داور اعتراض کرد و من فقط به او گفتم نباید با تصمیم داور مخالفت کنی اما در همین صحنه مرادی به من کارت زرد نشان داد. کاملا مشخص بود که مسعود مرادی با پیش زمینه قبلی برای قضاوت این مسابقه آمده بود.»

کاظمی  اتهامات وارده از سوی رسانه‌ها و شایعات منتشرشده در خصوص تعمدی خواندن اخراجش در این بازی را ماجرای مضحکی می‌داند که شنیدن آن برای کودکان هم خنده‌دار است: «اگر این موضوع را به یک بچه بگویند هم می‌خندد چون واقعاً این شایعات خنده‌دار و عجیب است. واقعاً متعجبم از این حرف‌هایی که در روزنامه‌ها مطرح می‌شود. برای من فرقی ندارد با قلعه‌نویی بازی کنم یا هر تیم و مربی دیگری. من بازیکن سپاهان هستم و به تیم خودم تعصب دارم. این حرف‌ها ساخته ذهن بعضی از افراد است و به هیچ‌وجه صحت ندارد.»

نام کاظمی از همین حالا در لیست خرید باشگاه مس قرار گرفته و این بازیکن همچنان یکی از بازیکنان محبوب امیر قلعه‌نویی است که هدف بزرگ کرمانی‌ها در فصل نقل و انتقالات خواهد بود. یکی از مسئولان باشگاه مس در گفت‌وگو با همشهری این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: «‌آقای قلعه‌نویی نام کاظمی را به عنوان یکی از بازیکنان موردنظرش در فصل نقل و انتقالات به باشگاه اعلام کرده و ما هم در زمان مناسب برای جذب هافبک سپاهان وارد عمل خواهیم شد.»

ورود نام کاظمی به فهرست خرید باشگاه مس البته نشان‌دهنده صحت شایعات اخیر نیست. به هر ترتیب این بازیکن همچنان مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار دارد و ممکن است با فراهم شدن شرایط مناسب باز هم زیر نظر سرمربی اسبق باشگاه استقلال کار کند.

کاظمی البته از شرایط فعلی خودش در تیم اصفهانی اظهار رضایت می‌کند: «اینجا همه چیز خوب است و من هم با آرامش به کار خودم ادامه می‌دهم. البته در پایان فصل وضعیت نهایی مشخص خواهد شد. اولویت من حضور در تیم‌های خارجی است. امارات یا اروپا برایم فرقی ندارد، ترجیح می‌دهم در یک تیم خارجی بازی کنم اما اگر نشود سپاهان را به دیگر تیم‌های داخلی ترجیح می‌دهم چون شرایط در اینجا مناسب است.»

کد خبر 48807

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز