رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هم‌اکنون قیمت‌گذاری کالاهای اساسی تنظیم بازار انجام‌شده و از نیمه اسفندماه در سطح بازار استان توزیع می‌شود.

تنظیم بازار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، خلیل قاسمی شامگاه شنبه دهم اسفند در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: سهمیه امسال هرمزگان برای کالاهای اساسی ازجمله گوشت مرغ منجمد ۱۸۰ تن، گوشت قرمز منجمد وارداتی ۱۸۰ تن، ۴۵۸ تن شکر، ۵۵۰ تن روغن نباتی و ۵۵۰ تن برنج هندی است.

وی افزود: این کالاها باقیمت‌های مصوب جهت عرضه به مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی معتبر، تعاونی‌های کارمندی و کارگری توزیع می‌شود.

قاسمی با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارت ویژه نوروز در هرمزگان از اول اسفندماه، گفت: این طرح تا نیمه فروردین و توزیع کالاهای اساسی تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاضر و به‌منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برگزاری همه نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان هرمزگان لغو شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تلاش‌های در دست انجام به‌منظور رفع کمبود اقلام بهداشتی ازجمله مواد ضدعفونی در استان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خبر داد.

قاسمی تأکید کرد: بازرسی‌ها از واحدهای عرضه اقلام بهداشتی به‌صورت مستمر در حال انجام است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 488016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha