محمدعلی رمضانی‌دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل عفونت ریه دار فانی را وداع گفت، این درحالی است که تست کرونای وی نیز منفی اعلام شد.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی رمضانی‌دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

‌رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمدعلی رمضانی‌دستک که از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بودند و توانستند در انتخابات دوم اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابند، را تسلیت گفت.

رمضانی به دلیل بیماری آنفولانزا و صدمات شیمیایی ریه ناشی از جنگ تحمیلی اخیرا در بیمارستان بستری بوده و سرانجام صبحگاه امروز به همرزمان شهید خود پیوست.

فرمانداری شهرستان آستانه و مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از جمله سوابق وی محسوب می‌شود.

شهریار علیپور، مدیر رسانه نماینده منتخب آستانه اشرفیه نیز شنبه دهم اسفند افزود : رمضانی در هفته اخیر دچار آنفلوآنزا و سرماخوردگی شدید شده بودند که بدلیل انتخابات و درگیری های کاری، مراعات نکرد و به عفونت ریه دچار شد.

علیپور اظهار کرد: این نماینده منتخب دو روز در بیمارستان آستانه اشرفیه بستری بود و سپس به بیمارستان قائم‌(عج) رشت منتقل گردید.

وی ادامه داد: وضعیت ریوی رمضانی در بیمارستان قائم(عج) اندکی بهبود یافت اما بدلیل ضریب هوشیاری پایین متاسفانه درگذشت.

علیپور تاکید کرد : نتیجه تست کرونای وی سه روز پیش منفی اعلام شده بود.

کد خبر 487657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha