محصولات و مایحتاج روزانه شهروندان به وفور در میادین میوه و تره بار موجود است و نبود زنجبیل در بازارهای روز ربطی به روزهای اخیر ندارد. این محصول چون پیش از این مورد نیاز و تقاضای شهروندان نبود در بازارها عرضه نمی شد.

سعید راد

همشهری آنلاین-زهرا کریمی: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان این خبر به خبرنگار همشهری محله گفت: «محصولی مانند زنجبیل به دلیل کم تقاضا بودن طی ماه‌های گذشته در میادین میوه و تره بار شهر تهران عرضه نمی شد و به همین دلیل در نرخنامه سازمان مدیریت میادین نیز وجود ندارد.» «سید سعید راد» افزود: «این روزها تقاضای برخی محصولات مانند لیموشیرین، لیموترش و سیر بیشتر از قبل شده است که بهره برداران موظف هستند این اقلام پرتقاضا را مطابق نرخنامه سازمان مدیریت میادین و با قیمت مصوب در اختیار شهروندان بگذارند.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این سازمان سعی می کند واسطه‌ها را از بازارهای روز حذف کند گفت: «این روزها که قیمت برخی محصولات و اقلام افزایش یافته است قیمت و کیفیت محصولات در میادین میوه کامل کنترل می شود که با توجه به این نظارت دقیق، هیچ بهره برداری نمی‌تواند قیمت‌ها را افزایش یا کیفیت محصولات را کاهش دهد.»

معمولاً قیمت محصولات و اقلام عرضه شده در ۲۴۵ بازار میوه و تره بار تهران به‌طور متوسط ۴۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت مغازه های میوه فروشی شهر است.

کد خبر 487469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha