لیگ قهرمانان اروپا با دو حادثه مهم توام بود و تیم های رئال مادرید و یوونتوس دو قهرمان اروپا در ادوار گذشته برابر رقبای خود شکست خوردند.

منچسترسیتی

به گزارش همشهری آنلاین، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری تیم‌های لیون و منچسترسیتی به پایان رسید.

در ورزشگاه «سانتیاگوبرنابئو»، رئال مادرید پس از یک نیمه بدون گل مقابل منچسترسیتی با استفاده از اشتباهات مدافعان میهمان در دقیقه ۶۰ توسط ایسکو  روی پاس عرضی وینیسیوس جونیور به گل رسید. بعد از این گل گرت بیل به جمع بازیکنان رئال پیوست تا قدرت تهاجمی رئال بیشتر شود اما این جابجایی نتیجه دیگری داشت.

منچسترسیتی ابتدا به وسیله ارسال  کوین دی بروین  و ضربه سر ژسوس روی اشتباه محرز  راموس در دقیقه ۷۸ به گل تساوی دست یافت و در ادامه  تکل  کارواخال روی استرلینگ،   یک پنالتی برای سیتی به ارمغان آورد. دی‌بروینه بلژیکی پشت این ضربه قرار گرفت ودر دقیقه ۸۳  توپ را برخلاف حرکت کورتوا  هموطنش درون دروازه حریف جای داد.

در ادامه بازی  اخراج کاپیتان سرخیو راموس به خاطر خطا روی ژسوس در آستانه محوطه جریمه در دقیقه ۸۶، کار رئال مادرید را تمام کرد تا سیتی با امید زیادی پا به بازی برگشت خانگی بگذارد.

 در بازی همزمان، لیون در بازی خانگی مقابل یوونتوس از تنها گل توسار در دقیقه ۳۱ محافظت کرد و با رقم زدن اولین  شکست اروپایی تیم ایتالیایی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به صعود امیدوار شد.

کد خبر 487406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha