مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر ارتقای ایمنی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در حوزه بهداشت عمومی، گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس‌های شرکت واحد که از پنج‌شنبه اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می‌شد را شبانه‌روزی کرده‌ایم.

ضدعفونی اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با اعلام اینکه این اقدام به منظور افزایش سطح بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی و حفظ سلامت مسافران و بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت صورت گرفته است، افزود: علاوه بر این، عملیات شست و شوی اتوبوس‌ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران در روزهای اخیر نسبت به قبل کاهش قابل ملاحظه‌ای نداشته است، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم اگر علائم سرماخوردگی دارند، از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند و در صورت ضرورت استفاده از حمل و نقل عمومی در صورت علائم سرماخوردگی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

کد خبر 487277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    روند ناقض دفع زباله ها و کثیفی پیاده روها و کوچه ها بوسیله سطل های زباله و خود زباله گردها و کودکان کار که میراثی از مدیریت ضعیف پسماند در دوره های قبل است، روند آلودگی بیماریها و حتی کرونا را تشدید می کند.