رئیس جمهور تاکید کرد: از روز شنبه همه روال‌ها در کشور عادی خواهد بود.

روحانی هوم پیج

به گزارش همشهری آنلاین، حسن روحانی در جلسه عصر امروز سه شنبه ششم اسفند ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: کار و فعالیت در کشور باید همانگونه که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته بوده ادامه پیدا کند، البته هر کجا جمعیت و اجتماعی هست باید همه مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی اعمال شود، مدارس، دانشگاه‌ها، کارگاه‌ها و ... همه باید مراقبت کنند و از طرفی همه باید فعالیت کنیم.

وی اضافه کرد: مدارس، دبیرستان‌، دانشگاه و کارگاه‌ها همه باید دقت کنند، مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را انجام بدهند اما همه باید کار و فعالیت کنیم و این یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ما است که با هراس‌افکنی زیاد در جامعه، کشور را به تعطیلی بکشانند. همه باید مشغول کار خودمان باشیم و فعالیت کنیم. همه باید مراقب باشیم. همچنین همه باید اگر موردی را دیدیم و یا شکی کردیم، فرد مشکوکی بود وی را به بیمارستان ببریم.

رئیس جمهور تاکید کرد: هر جایی که ستاد از شنبه لازم دید اگر مدرسه، دبیرستان، دانشگاهی و محل اجتماعی یا مورد خاصی را تشخیص داد خودش اعلام می کند بنابر این از روز شنبه همه روال‌ها با صورت عادی خواهد بود اگر مورد خاص و شرایط ویژه را ستاد ملی به آنها اعلام می کند و اجتهاد در برابر نص نباید داشته باشیم همه موظف هستند از ستاد اطاعت کنند.

اظهارات کامل رئیس جمهور را از اینجا بخوانید.

کد خبر 487015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا DE ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    والله بزرگترها شاید رعاایت کنن تکلیف بچه دبستانیها چی میشه
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    با عرض پوزش جناب رییس جمهور جان فرزندم بیشتر از کار و درس و مشق و تعطیلی دانشگاه و سایر ادارات برایم ارزشمند است بنابر این تا رفع کامل علائم این ویروس ترجیح میدهم در خانه بمانم.
  • اکبر محسنی IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    تصمیمات خردمندانه اینچنینی را باید با طلا نوشت و قاب کرد.
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 3
    جناب روحانی جات گرم است فکر مردم بیخیال بچه هایمان را با اب جوب بزرگ نکردیم