مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
۰ نفر

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به پاسخگویی به سوالات و شکایت‌های مردم گفت: طی ۲۴ ساعت ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تماس از سراسر کشور با مرکز ملی پاسخگویی به وزارت بهداشت گرفته می‌شود.

وزارت بهداشت

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسین حیدری در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره مرکز ملی پاسخگویی وزارت بهداشت گفت: در بخشی از این مرکز کارشناسان مشغول پاسخگویی به مردم هستند و آنان می‌توانند شکایت خود را در حوزه درمان و بیمارستان‌ها مطرح کنند، البته در حال حاضر تاکید ما پاسخگویی در زمینه ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در زمان انتظار برای برقراری تماس، پیام‌های بهداشتی در زمینه کرونا را به تماس گیرنده انتقال دهیم،اظهارکرد: این اطلاعات درباره موضوعاتی مانند نحوه سرایت بیماری، ضرورت خودداری از استرس و لزوم رعایت بهداشت فردی است.

حیدری تاکید کرد: استرس، ایمنی بدن را کاهش می دهد بنابراین زمینه افزایش ابتلا به کرونا را افزایش خواهد داد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تاکید کرد: به‌طور قطع با همراهی مردم، رعایت بهداشت فردی، خودداری از روبوسی و دست دادن می‌توان بیماری کرونا را شکست داد.

کد خبر 487021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha