نخستین کلینیک ناباروری شهرداری تهران به زودی در خیابان قزوین برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان افتتاح می‌شود.

جلسه ویژه کلینیک ناباروری

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: جلسه بررسی روند ساخت کلینیک ناباروری شهرداری تهران با حضور «حسین بحیرائی» شهردار منطقه ۱۰ و «حمید چوبینه» مدیرعامل شرکت شهر سالم و تعدادی از معاونان و مدیران در شهرداری برگزار شد. بحیرائی در پایان جلسه از بهره برداری از این کلینیک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: «با بهره برداری از این کلینیک سرانه بهداشتی و درمانی منطقه افزایش می‌یابد.»
به گفته بحیرائی عملیات عمرانی کلینیک به پایان رسیده است و در سال جدید این درمانگاه با مشارکت شرکت شهر سالم و دانشگاه تهران افتتاح می‌شود.
این کلینیک در ۲ فاز ساخته شده است. فاز اول که کلینیک تخصصی و فوق تخصصی است مهر امسال به بهره برداری رسید و فاز دوم هم که نخستین کلینیک ناباروری است در سال جدید افتتاح می‌شود.
به گفته شهردار منطقه ۱۰ پس از افتتاح کلینیک همه شهروندان به ویژه ساکنان جنوب شهر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند

این خبر بازتاب های خوبی در میان مردم داشت. «ربابه اکبری» ساکن محله قصرالدشت با ابراز رضایت از افتتاح این کلینیک گفت: «در منطقه مرکز درمانی کمی وجود دارد و ساکنان از اقشار متوسط هستند. هزینه های ناباروری زیاد است و خیلی از زوج ها که با مشکل ناباروری مواجه هستند نمی توانند از خدمات مراکز درمانی استفاده کنند. وجود این کلینیک نه تنها برای ساکنان بلکه برای شهروندان مناطق همجوار از جمله 17 و 11 هم می تواند مفید باشد.»

«مهین صدری» خانم جوان ساکن خیابان جیحون هم از شنیدن خبر افتتاح کلینیک ناباروری خوشحال شد و گفت: «درمانگاه شهرداری پزشکان مجربی دارد و با حداقل هزینه ها، بهترین خدمات درمانی را به شهروندان ارائه می دهند. امیدوارم هزینه های این کلینیک هم کم باشد و مردم کم برخوردار منطقه و مناطق اطراف بهترین از امکانات آن استفاده کنند.»

کد خبر 486724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha