مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: تاکنون ترکیه، گرجستان، عراق و کویت پروازهای ایران به کشورشان را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده‌اند و به گفته مقامات این کشورها، این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

فرودگاه امام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در برخی از سایت‌های خبری، شایعاتی درباره لغو پروازهای ایرانی و جلوگیری از ورود اتباع ایرانی به برخی کشورها منتشر شد که در این میان پرواز امروز(یکشنبه، ۴ اسفند) تهران – تفلیس نیز در ساعت ۱۶:۳۰ لغو شده است.

علی کاشانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: چیزی که تاکنون به صورت قطعی اعلام شده است، این‌که ترکیه، گرجستان، عراق و کویت تا اطلاع ثانوی پروازهای ایران به کشورشان را لغو کرده‌اند اما این اتفاق ادامه‌دار نبوده و پروازها دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: مسئولان کشورهای مذکور دلیل این اقدام را جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشورشان اعلام کرده‌اند و به همین سبب پروازهای خارجی به این مقاصد فعلا انجام نمی‌شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همچنین گفت: تاکنون چهار کشور مذکور پروازهای ایران را به سمت کشور خود لغو کرده‌اند و اطلاعیه رسمی از سوی کشور دیگری اعلام نشده است. اما ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی موظفند که مسافران را از هرگونه تغییرات در پروازشان مطلع کنند و مردم نیز بهتر است قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، اطلاعات لازم را در مورد سفرشان کسب کنند.

کد خبر 486352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    اونوقت هواپیمایی ماهان در اوج بیماری در چین ، باز هم به آنجا پرواز داشت. بعضی از انسانها واقعاً آدمند؟؟؟؟